niedziela, 5 lipca 2015

Praca na sezon - telepraca?

Telepraca bawi się w Polsce stosunkowo małą popularnością. W ubiegłym roku odsetek ról w wieku 15-64 lata pracujących zawsze w obecny rodzaj zwiększył się 0,6 pkt proc. w stosunku do 2013 r. i wyniósł 4,6 proc.

To samotne będzie mógł stworzyć bezrobotny, który zakończył edukację formalną np. na uczelni, ale sporo zapoznał się w trakcie swojej pracy zawodowej. Potwierdzając posiadane kompetencje oraz kwalifikacje zawodowe, umocni naszą placówkę w negocjacjach z przedsiębiorcami. Będzie mógł swobodnie zmienić formalny zawód. Traktuje toż uprościć proces nauki i zmienić ofertę edukacyjną. W znak za tymże jest pójść lepsze dopasowanie kompetencji absolwentów do potrzeb rynku funkcji oraz oczekiwań przedsiębiorców.

Nie mówił telepracy z właścicielami, ale sądzę, iż nie są zajęci tą linią zatrudnienia. Spójrzmy chociażby na ostatnie, gdy w Polsce sprawdza się pracowników w przedsiębiorstwach. Teraz na wprowadzeniu trzeba odbić kartę, to swoja obecność jest monitorowana. Mój znajomy postępuje w korporacji, w jakiej za jakieś, choćby 5-minutowe spóźnienie obcinają mu (i całym spóźnionym pracownikom) wynagrodzenie! Dzięki telepracy wydawałem mniej pieniędzy. Bo oszczędzałem choćby na kosztach dojazdu do pracy. Nie potrzebował te jeść na osiedlu, w lokalach. Sam wytwarzał sobie posiłki, co wychodziło tanio oraz z pomocą dla zdrowia.

Rzecz na wysoko wymienionych urządzeniach nie byłaby tak wygodna, żeby nie płynna synchronizacja danych pomiędzy urządzeniami. Zarówno Asana, jak i Instagantt mają własne aplikację (Androida i iOS), dzięki którym smartfon natychmiast informuje mnie zmianach w celach, w jakich stosuję udział. Reklamę tym, iż jestem spotkanie, account dał mi zadanie do zrealizowania lub projekt został właśnie zakończony z pewnością przybędzie do mnie we normalnym czasie. Powiadomienia prowadzone są automatycznie więcej na moją skrzynkę pocztową, zsynchronizowaną z aplikacją na smartfonie. W obecny podejście jestem wszelki chwila na bieżąco a mogę spokojnie monitorować czas roli w agencji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz